Koppel innovatie aan strategie!


Tijdens deze tweedaagse Innovation Strategy training krijg je de kennis die nodig is om als lid van het Continuous Innovation Board of als innovatiecoach jouw innovatieve ideeën strategisch te prioriteren.

 

De focus van deze training ligt op het hoogste niveau van het COIN Framework. Deze training richt zich op het op het terrein van innovatie, strategische planning (technology drivers, marktmogelijkheden en -bedreigingen) en prioriteitsplanning. Speciale aandacht schenken we aan het opschalen en verankeren van innovaties en de rol van het Continuous Innovation Board als ambassadeur voor verandering. Bovendien wordt er aandacht besteed aan Lean Budgeting en het op elkaar afstemmen van innovatie en organisatieverandering.

 

Examen – Innovation Strategy

  • Examen: COIN – Innovation Strategy
  • Examenvorm: meerkeuzevragen, online, met tijdlimiet
  • Tijd: 90 minuten
  • Aantal vragen: 50
  • Minimale score: 70%
  • Taal: Engels
  • Kosten: De eerste examenpoging is inbegrepen als onderdeel van de prijs. Elke herkansing kost $ 50.

 

Deelnemers die slagen voor het examen ontvangen:

  • Het certificaat COIN Innovation Strategy
  • Onbeperkt gecertificeerd lidmaatschap van de COIN-community
  • Toegang tot online COIN-resources

Programma

De trainingsdagen starten om 8.30 en eindigen rond 17.00 uur. Inclusief pauze en lunch.

 

  • Innovatie aan strategie koppelt
  • Met innovatiecoaches samenwerkt om het innovatieproces te managen
  • De innovatieportefeuille prioriteert
  • Met Lean Budgeting de snelheid van innovatie opvoert
  • Innovatiemaatstaven gebruikt om innovaties effectief op te schalen
  • Innovaties in een bestaande veranderportefeuille verankert
  • Met Business Owners samenwerkt om innovaties te verankeren
  • Agile-principes gebruikt om organisatieverandering te ondersteunen

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor:

  • Innovatiecoaches
  • Senior managers
  • Leden van het Continuous Innovation Board
  • Business Owners zoals lijnmanagers, afdelingshoofden, Product Owners en Agile Epic Owners.
    • Type Training:Training
    • Duur: 2 dagen
    • Max. aantal deelnemers:18
    • Niveau:Awareness
    • Taal:Engels
    • Incl. lunch:Ja
    • Examen:Ja
    • Incompany:Ja
    • Examenhouder:Logo