Ontdek en verbeter de pijnpunten van uw klant


Tijdens deze tweedaagse Customer Journey Mapping voor Product Owners training krijgt u de kennis die nodig is om nog meer uit uw Agile teams te halen en samen niet alleen succesvoller maar ook sneller te innoveren.

Met Customer Journey mapping bent u beter in staat om de kern van pijnpunten van uw klant te ontdekken. U leert de theorie achter Customer Journey Mapping en met name het toepassen van de principes binnen een Agile team.

Uw team is direct na de training in staat de klant beter centraal te stellen en hierdoor succesvoller te innoveren!

 

Tijdens de Customer Journey Mapping voor Product Owners training leert u:

  • Gebruik te maken van Customer Journey Maps
  • Klantinzichten te vergaren op een efficiënte manier
  • Customer Experience en Service Design principes visueel te communiceren
  • On en offline touchpoints in kaart te brengen

 

Agile Design ThinkingOver de methode:

Customer Journey Mapping is een populaire tool die veel gebruikt wordt door startups en ontwerpteams. De laatste jaren ontdekken steeds meer Agile teams en Product Owners deze tool. Een Customer Journey Map helpt om pijnpunten van klanten bloot te leggen, het maakt op een visuele wijze duidelijk waar de verbeterpunten zijn. Voor Product Owners dus een zeer goede hulp in het prioriteren van de backlog.

 

Customer Experience Pyramide:

 

Customer Journey Mapping

 

Interesse?

Bent u enthousiast geworden om Customer Journey Mapping toe te passen binnen uw team? Op aanvraag verzorgen we deze training voor Agile teams die gezamenlijk met alle teamleden Customer Journey Mapping willen toepassen. Schrijf u tevens gemakkelijk in voor de eerst volgende training!

Programma

De trainingsdagen starten om 9.00 en eindigen rond 17.00 uur. Inclusief pauze en lunch.

 

Dag 1: Customer Journey Mapping

Tijdens de eerste dag ontdekt u de kracht van Customer Journey Mapping als instrument. U leert de methodiek om zowel de klantbeleving te verbeteren en te zorgen voor meer efficiëntie in klantprocessen. In de middag gaat u praktisch aan de slag met diverse Journey Maps en personas.

  • Customer Experience: de klant centraal
  • Service Design principes
  • Klant interview en observatietechnieken
  • Een reis langs verschillende typen Journey Maps
  • Het creëren van personas
  • Het mappen van een Customer Journey

 

Dag 2: Customer Journey Mapping

Tijdens dag twee gaat u dieper in op de techniek om de pijnpunten van uw klant bloot te leggen. U leert om op een visuele wijze duidelijk te maken waar de verbeterpunten liggen om vervolgens daadwerkelijk het product of de dienstverlening te verbeteren. Uiteindelijk kunt u veranderingen teweeg brengen, ongeacht de tijd en de grootte van het probleem.

  • Het identificeren en prioriteren van verbeterpunten
  • Ideegeneratie: het ontwikkelen van creatieve oplossingen
  • Het maken prototypes en testen van oplossingen
  • De klant centraal zetten in uw dagelijks werk
  • Het maken van een Service Blueprint

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor Product Owners die bekend zijn met Scrum en een efficiënte manier zoeken om zoveel mogelijk waarde te creëren voor hun klanten. Daarnaast is de training ook geschikt voor Product Managers, Customer Journey experts en ondernemers.

U bent bv werkzaam als;

  • Product Owner
  • Product Manager
  • Agile Team Lid
  • Customer Journey Expert
    • Type Training:Training
    • Max. aantal deelnemers:18
    • Niveau:Awareness
    • Taal:Nederlands
    • Incl. lunch:Ja
    • Examen:Nee
    • Incompany:Ja
    • Betalingsmogelijkheden:Per factuur, iDEAL, CreditCard

    Brochure